Vintage Coleman cooler

Heb je iets te koop? Plaats hier zowel VW als niet-VW artikelen.
Forumregels
Basis regels, lees dit eerst voor wat te plaatsen

Zet ook in het onderwerp wat je zoekt.
Is het onderdeel gevonden, zet het er in, dan sluiten wij het item. Of stuur ons een PBtje.

Natuurlijk mogen het ook niet VW gerelateerde spullen zijn.

Handelaren en Bedrijven
Het is niet de bedoeling dat handelaren en/of bedrijven het forum als commercieel uithangbord gaan gebruiken. Mocht dit wel gebeuren, dan worden deze berichten verwijderd.

Help, mijn opmerking is weg
Alleen topic gerelateerde teksten worden toegestaan, bij afwijking van het topic wordt het bericht verwijderd.

Help, ik ben mijn advertentie kwijt!
Advertenties worden in principe 2 maanden na plaatsing van het eerste bericht zonder verdere vermelding verwijderd. Dit doen wij om het woud van advertenties overzichtelijk te houden.
Gebruikersavatar
Dirty Harry
Gevorderde
Berichten: 586
Lid geworden op: zo aug 30, 2009 8:30 am
Bouwjaar Bus: 1970

Vintage Coleman cooler

Bericht door Dirty Harry » vr apr 27, 2018 19:09 pm

Te koop mijn vintage coleman cooler ik gebruik deze niet meer vanwege de inbouw van een compressor koelkast in mijn Westfalia.
Cooler is in een zeer goede staat, kleur is butter scotsh brown en brons jaar ca.1969, bij de cooler zit ook een CNC gefreesd plateau waar een coleman benzine brander op past, plateau heeft uitsparingen voor de scharnieren en de voetjes voor de brander, tevens vv 2 gefreesde handvaten zodat je het plateau kunt tillen met de brander erop tijdens het koken mocht je iets uit de cooler willen pakken.
Brander staat super stabiel hierop!
Prijs 150 euro

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Plaats reactie