Elektrische stuurbekrachtiging

Heb je iets te koop? Plaats hier zowel VW als niet-VW artikelen.
Forumregels
Basis regels, lees dit eerst voor wat te plaatsen

Zet ook in het onderwerp wat je zoekt.
Is het onderdeel gevonden, zet het er in, dan sluiten wij het item. Of stuur ons een PBtje.

Natuurlijk mogen het ook niet VW gerelateerde spullen zijn.

Handelaren en Bedrijven
Het is niet de bedoeling dat handelaren en/of bedrijven het forum als commercieel uithangbord gaan gebruiken. Mocht dit wel gebeuren, dan worden deze berichten verwijderd.

Help, mijn opmerking is weg
Alleen topic gerelateerde teksten worden toegestaan, bij afwijking van het topic wordt het bericht verwijderd.

Help, ik ben mijn advertentie kwijt!
Advertenties worden in principe 2 maanden na plaatsing van het eerste bericht zonder verdere vermelding verwijderd. Dit doen wij om het woud van advertenties overzichtelijk te houden.
Plaats reactie
genderen
Actief Lid
Berichten: 137
Lid geworden op: do mar 15, 2012 17:05 pm
Bouwjaar Bus: 1973
Locatie: Gameren

Elektrische stuurbekrachtiging

Bericht door genderen » do jan 24, 2019 16:45 pm

Elektrische stuurbekrachtiging voor uw klassieke Volkswagen of Porsche.
Overigens zijn er voor meerdere merken/typen kant en klare systemen beschikbaar,

Units zijn leverbaar als snelheidsafhankelijk (minder ondersteuning als de snelheid toeneemt) of handmatige verstelling dmv. een potmeter.

Sindskort is er een GPS unit beschikbaar die aan de hand van het GPS signaal een snelheidssignaal genereert voor de stuurbekrachtigingsunit. Het systeem is speciaal ontwikkelt hiervoor en werkt perfect.
Doordat de unit gebruik maakt van het GPS signaal kan deze unit ook fungeren als track en trace. Hierdoor is de unit te volgen via ons webplatform www.pattechniek.nl gebruik Demo als username en wachtwoord om in te loggen in ons Demo platform.

Wat betreft de prijzen, als voorbeeld een VW T2 kost 1150,- euro. Dit is met handmatige verstelling of een losse snelheidssensor tussen de KM kabel.
Een GPS unit kost 165,- euro en een jaarlijks abonnement kost 150,- euro. Overigens werkt de GPS unit zonder abonnement gewoon als snelheidssensor. Maar kan er geen gebruik gemaakt worden van het webplatform.

Kijk in mijn https://webshop.pattechniek.nl voor een overzicht van de overige systemen.

Als er nog vragen zijn, dan hoor ik het graag.

Overigens alle prijzen zijn excl. btw....

Groetjes Patrick,

PAT Techniek.

genderen
Actief Lid
Berichten: 137
Lid geworden op: do mar 15, 2012 17:05 pm
Bouwjaar Bus: 1973
Locatie: Gameren

Re: Elektrische stuurbekrachtiging

Bericht door genderen » di jul 16, 2019 20:38 pm

Binnenkort ook de mogelijkheid om een recovery service af te sluiten bij een trackin & trace abonnement. Dit betekent dat bij diefstal het voertuig opgespoord en veiliggesteld wordt.

Voor mee info, https://webshop.pattechniek.nl/track-trace/

Mvg, Patrick

Plaats reactie