Sleutelplek in Amstelveen aangeboden! 18-8-2020 !!

Heb je iets te koop? Plaats hier zowel VW als niet-VW artikelen.
Forumregels
Basis regels, lees dit eerst voor wat te plaatsen

Zet ook in het onderwerp wat je zoekt.
Is het onderdeel gevonden, zet het er in, dan sluiten wij het item. Of stuur ons een PBtje.

Natuurlijk mogen het ook niet VW gerelateerde spullen zijn.

Handelaren en Bedrijven
Het is niet de bedoeling dat handelaren en/of bedrijven het forum als commercieel uithangbord gaan gebruiken. Mocht dit wel gebeuren, dan worden deze berichten verwijderd.

Help, mijn opmerking is weg
Alleen topic gerelateerde teksten worden toegestaan, bij afwijking van het topic wordt het bericht verwijderd.

Help, ik ben mijn advertentie kwijt!
Advertenties worden in principe 2 maanden na plaatsing van het eerste bericht zonder verdere vermelding verwijderd. Dit doen wij om het woud van advertenties overzichtelijk te houden.
Plaats reactie
DennisT2
Actief Lid
Berichten: 481
Lid geworden op: wo mar 14, 2007 16:29 pm
Locatie: Utrecht

Sleutelplek in Amstelveen aangeboden! 18-8-2020 !!

Bericht door DennisT2 » vr feb 01, 2019 23:22 pm

Wie heeft er zin om onze groep te versterken met een mooie oldtimer het liefst?

We zijn met 7 man totaal, verschillende merken auto's, oa VW, Honda, Volvo. Iedereen heeft een eigen plek, ongeveer 8 x 3.3 meter, en los daarvan nog wat opslag ruimte voor onderdelen. Er staat een 2 koloms brug, grote compossor waar alles mee kan incl ringleidingen door de loods. straalkasten, ontvetbak, polijstmachine. Lasapparaat. Kantine ook aanwezig met Koelkast, magnetron, wc. Goede verlichting in de loods.

We houden het netjes, en zoeken iemand die sociaal is, rekening wil houden met de anderen in de loods, en zich houdt aan een paar simpele regels die de verhuurder heeft opgesteld om geen gedoe te krijgen met instanties.

De prijs is 130 euro per maand inclusief alles in principe. EVEN GOED LEZEN HIER: de verhuurder wil 3 maanden borg, omdat we sinds kort een vereniging hebben opgericht, en de vereniging dan aansprakelijk is voor de huur. Wij dus niet persoonlijk meer. De verhuurder wil wel enige zekerheid dat er enkele maanden huur binnen komt, mocht de hele boel om onverklaarbare reden uit elkaar vallen. Dat gebeurt vast niet, we kennen elkaar al jaren en zijn niet van plan allemaal (tegelijk) te stoppen.

Stuur me een bericht, dan spreken we een keer af. De plek is rond 1 oktober beschikbaar.

Groeten
Dennis
Laatst gewijzigd door DennisT2 op di aug 18, 2020 20:19 pm, 5 keer totaal gewijzigd.

DennisT2
Actief Lid
Berichten: 481
Lid geworden op: wo mar 14, 2007 16:29 pm
Locatie: Utrecht

Re: Sleutelplek in Amstelveen aangeboden!

Bericht door DennisT2 » ma mar 04, 2019 0:05 am

Voorlopig voorzien! Misschien in de toekomst weer.
[mod edit]dan gesloten. nieuw topic of anders PB sturen om te laten heropenen[/mod edit]

DennisT2
Actief Lid
Berichten: 481
Lid geworden op: wo mar 14, 2007 16:29 pm
Locatie: Utrecht

Re: Sleutelplek in Amstelveen aangeboden!

Bericht door DennisT2 » do mei 07, 2020 21:28 pm

Wederom een plek aangeboden, pet 1 juni, maandelijkse huur 130 euro, en ik moet even checken, minimaal 1 maand borg, misschien 2. Dat weet ik niet zo uit mijn hoofd.

sfkarman
Lurker
Berichten: 1
Lid geworden op: ma jul 20, 2020 10:00 am
Bouwjaar Bus: 1976

Re: Sleutelplek in Amstelveen aangeboden! 7-5-2020 !!

Bericht door sfkarman » zo jul 26, 2020 23:19 pm

Is er nog een plek ?

DennisT2
Actief Lid
Berichten: 481
Lid geworden op: wo mar 14, 2007 16:29 pm
Locatie: Utrecht

Re: Sleutelplek in Amstelveen aangeboden! 18-08-2020 !!

Bericht door DennisT2 » di aug 18, 2020 20:18 pm

Beste iedereen, rond 1 oktober komt er weer een plek vrij, lees de openingstekst goed aub. Heb je interesse, laat het me weten, vertel iets over jezelf en je auto's, en wat je van plan bent, en wie weet!

Groeten
Dennis

Plaats reactie