Zwart/wit geblokt vloerzeil

Heb je iets te koop? Plaats hier zowel VW als niet-VW artikelen.
Forumregels
Basis regels, lees dit eerst voor wat te plaatsen

Zet ook in het onderwerp wat je zoekt.
Is het onderdeel gevonden, zet het er in, dan sluiten wij het item. Of stuur ons een PBtje.

Natuurlijk mogen het ook niet VW gerelateerde spullen zijn.

Handelaren en Bedrijven
Het is niet de bedoeling dat handelaren en/of bedrijven het forum als commercieel uithangbord gaan gebruiken. Mocht dit wel gebeuren, dan worden deze berichten verwijderd.

Help, mijn opmerking is weg
Alleen topic gerelateerde teksten worden toegestaan, bij afwijking van het topic wordt het bericht verwijderd.

Help, ik ben mijn advertentie kwijt!
Advertenties worden in principe 2 maanden na plaatsing van het eerste bericht zonder verdere vermelding verwijderd. Dit doen wij om het woud van advertenties overzichtelijk te houden.
Gebruikersavatar
_ferry_
Beginner
Berichten: 61
Lid geworden op: di mar 20, 2018 19:58 pm
Bouwjaar Bus: 1972

Zwart/wit geblokt vloerzeil

Bericht door _ferry_ » ma feb 18, 2019 7:13 am

Aangezien de rol 4m breed was en een T2 slechts 1,6x1,6m vloeroppervlak heeft heb ik nog een stuk over wat groot genoeg is voor een 2e bus. (Van Leen Bakker, 30€)
Betreft dus het typische zwart wit geblokte (25cm blokken) zeil. Makkelijk op maat te snijden. Heb het zelf op een 9mm plaat gelegd met er onder groene isolatie platen om hoogteverschillen mee op te vangen.


Mag opgehaald worden in Rotterdam (overdag) of Pijnacker (weekend/avond) in ruil voor wat leuks zoals VW magazines, speciaalbier, kever/bus/retro accesoires, tegoedbon, etc. Of 10€ als je werkplaats al leeg is.

Plaats reactie