Paruzzi bedbank

Heb je iets te koop? Plaats hier zowel VW als niet-VW artikelen.
Forumregels
Basis regels, lees dit eerst voor wat te plaatsen

Zet ook in het onderwerp wat je zoekt.
Is het onderdeel gevonden, zet het er in, dan sluiten wij het item. Of stuur ons een PBtje.

Natuurlijk mogen het ook niet VW gerelateerde spullen zijn.

Handelaren en Bedrijven
Het is niet de bedoeling dat handelaren en/of bedrijven het forum als commercieel uithangbord gaan gebruiken. Mocht dit wel gebeuren, dan worden deze berichten verwijderd.

Help, mijn opmerking is weg
Alleen topic gerelateerde teksten worden toegestaan, bij afwijking van het topic wordt het bericht verwijderd.

Help, ik ben mijn advertentie kwijt!
Advertenties worden in principe 2 maanden na plaatsing van het eerste bericht zonder verdere vermelding verwijderd. Dit doen wij om het woud van advertenties overzichtelijk te houden.
Plaats reactie
vw56beetle
Actief Lid
Berichten: 129
Lid geworden op: do aug 08, 2019 8:15 am
Bouwjaar Bus: 1977

Paruzzi bedbank

Bericht door vw56beetle » ma apr 25, 2022 9:17 am

gisteren de bedbank uit de bus gehaald om te voorzien van de nieuwe delen die ik vanuit paruzzi heb ontvangen.
wij hebben besloten om toch voor de rustylee te gaan dus onze bedbank is te koop.
linkje naar de site van paruzzi, https://www.paruzzi.com/nl/volkswagen/d ... van/23601/
we vragen er €100.- voor.


Afbeelding

Gebruikersavatar
Thierry
Beginner
Berichten: 51
Lid geworden op: do feb 04, 2021 18:40 pm
Bouwjaar Bus: 1974
Locatie: Sprang Capelle

Re: Paruzzi bedbank

Bericht door Thierry » ma apr 25, 2022 17:15 pm

In welke woonplaats staat deze bedbank?

En wat ik ook wel interessant vind: waarom kiezen jullie toch voor de Rusty Lee?

Ik twijfel nl zelf ook nog. Prijsverschil is nl aanzienlijk maar de beugels onderaan de Rusty Lee lijken me makkelijker dan die opzetvoetjes van Paruzzi.

vw56beetle
Actief Lid
Berichten: 129
Lid geworden op: do aug 08, 2019 8:15 am
Bouwjaar Bus: 1977

Re: Paruzzi bedbank

Bericht door vw56beetle » do apr 28, 2022 8:29 am

heb de vervangende onderdelen van paruzzi ontvangen. daarmee kan je hem alsnog in elkaar zetten en een prima bedbank van maken.
wij gaan voor de rustylee ivm gebruiks gemak. deze loopt net wat makkelijker dan de bedbank van paruzzi.

ik woon in de buurt van 's-Hertogenbosch

Plaats reactie