Onderdelen te koop (na verkoop T2a)
Na de verkoop van onze T2a Westfalia heb ik nog een heleboel onderdelen die over zijn. Niet alles is in even goede staat. Zie het overzicht hieronder. Ik ben van plan om (even) langs te wippen bij de voorjaarsmeeting dus ik kan de onderdelen meenemen. Prijzen: doe maar een reeël bod. Ik hoef geen hoofdprijs, ik zou het leuk vinden als ik er iemand blij mee kan maken. Reageren kan via PB, een mail naar bas[AT]bakkerkleingeld[PUNT]nl
1. Rubber seal knipperlicht voorzijde L & R voor T2a
Foto’s:
2. Rubber seal achteruitrijlicht T2a
Foto’s:
3. Zekeringhouder motorruimte
Foto’s
4.Gordel cover
Foto:
5. Olie inlaat anti-spetter rubber (nieuw)
Foto:
6. Motorklep slot zonder (niet afsluitbaar) voor T2a [verkocht]
Foto:
7. Achterklep slot (afsluitbaar) met sleutel en afdichtrubber [verkocht]
Foto’s:
8. Mistachterlicht set voor T2a bestaande uit
- mistachterlicht (Hella als ik me niet vergis)
- mistachterlicht schakelaar
- bevestigingsbeugel voor T2a achterbumper
Foto’s:
Foto’s:
Foto:
Foto:
12. Bosch dynamo met spanningsregelaar, werkend van bus afgehaald en vervangen tijdens motor revisie door alternator
Foto’s:
13. Dynamo plaatwerk voor koelhuis
Foto:
14. Dynamo klemband (nieuw)
Foto:
15. Solex carburateur 30 PICT-2 (heeft revisie nodig)
Foto’s
16. Stroomverdeler (werking onbekend)
Foto’s:
17. Dynamo steun met olievulpijp (zonder olie afsluitdop)
Foto:
18. Thermostaat houder en bedieningsstangetje
Foto:
19. Westfalia gootsteentje (gat aan zijkant is afgetaped)
Foto’s:
20. Set enkelpoorts 1600cc cilinderkoppen, afkomstig van 1600cc B-motor (hebben revisie nodig)
Foto:
21. Kachelslang afdicht rubber
Foto’s
22. Tochtraampje voor schuifdeur (in matige staat)
Foto’s:
23. Fiamma T2 fietsendrager voor achterklep T2 (klem principe zónder gaten boren)
Foto:
Forumregels
Basis regels, lees dit eerst voor wat te plaatsen
Zet ook in het onderwerp wat je zoekt.
Is het onderdeel gevonden, zet het er in, dan sluiten wij het item. Of stuur ons een PBtje.
Natuurlijk mogen het ook niet VW gerelateerde spullen zijn.
Handelaren en Bedrijven
Het is niet de bedoeling dat handelaren en/of bedrijven het forum als commercieel uithangbord gaan gebruiken. Mocht dit wel gebeuren, dan worden deze berichten verwijderd.
Help, mijn opmerking is weg
Alleen topic gerelateerde teksten worden toegestaan, bij afwijking van het topic wordt het bericht verwijderd.
Help, ik ben mijn advertentie kwijt!
Advertenties worden in principe 2 maanden na plaatsing van het eerste bericht zonder verdere vermelding verwijderd. Dit doen wij om het woud van advertenties overzichtelijk te houden.
Basis regels, lees dit eerst voor wat te plaatsen
Zet ook in het onderwerp wat je zoekt.
Is het onderdeel gevonden, zet het er in, dan sluiten wij het item. Of stuur ons een PBtje.
Natuurlijk mogen het ook niet VW gerelateerde spullen zijn.
Handelaren en Bedrijven
Het is niet de bedoeling dat handelaren en/of bedrijven het forum als commercieel uithangbord gaan gebruiken. Mocht dit wel gebeuren, dan worden deze berichten verwijderd.
Help, mijn opmerking is weg
Alleen topic gerelateerde teksten worden toegestaan, bij afwijking van het topic wordt het bericht verwijderd.
Help, ik ben mijn advertentie kwijt!
Advertenties worden in principe 2 maanden na plaatsing van het eerste bericht zonder verdere vermelding verwijderd. Dit doen wij om het woud van advertenties overzichtelijk te houden.
- Baphi
- Luchtgekoeld
- Bouwjaar Bus: 1969
Liever A-kwaliteit dan B-kwaliteit... als het maar T2 is :)