Gaskabel beugeltje van gasklephuis T2b type 4 injectie motor

Zoek je iets ? Plaats hier zowel VW als niet-VW artikelen.
Forumregels
Basis regels, lees dit eerst voor wat te plaatsen

Zet ook in het onderwerp wat je zoekt.
Is het onderdeel gevonden, zet het er in, dan sluiten wij het item. Of stuur ons een PBtje.

Natuurlijk mogen het ook niet VW gerelateerde spullen zijn.

Handelaren en Bedrijven
Het is niet de bedoeling dat handelaren en/of bedrijven het forum als commercieel uithangbord gaan gebruiken. Mocht dit wel gebeuren, dan worden deze berichten verwijderd.

Help, mijn opmerking is weg
Alleen topic gerelateerde teksten worden toegestaan, bij afwijking van het topic wordt het bericht verwijderd.

Help, ik ben mijn advertentie kwijt!
Advertenties worden in principe 2 maanden na plaatsing van het eerste bericht zonder verdere vermelding verwijderd. Dit doen wij om het woud van advertenties overzichtelijk te houden.
Gesloten
superkever
Actief Lid
Berichten: 377
Lid geworden op: za aug 06, 2016 18:45 pm
Bouwjaar Bus: 1975

Gaskabel beugeltje van gasklephuis T2b type 4 injectie motor

Bericht door superkever » di sep 08, 2020 17:55 pm

Ik zoek het gaskabel bevestigingsbeugeltje (zie rode omcirkeling op foto) dat op het gasklephuis zit van een T2b type 4 injectie motor.
Of met een compleet injectie gasklephuis ben ik ook geholpen.
Wie heeft er zoiets liggen?

Afbeelding

Gebruikersavatar
old brumax
Luchtgekoeld
Berichten: 6359
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 22:38 pm
Bouwjaar Bus: 1969
Locatie: arnhem

Re: Gaskabel beugeltje van gasklephuis T2b type 4 injectie motor

Bericht door old brumax » di sep 08, 2020 18:31 pm

Er is toch wel ergens een oude carb te vinden, is dat zó erg uitgesleten dat je hem niet meer gebruiken kunt??
Of er een grotere boor doorsteken en een ander tonnetje maken dan ben je de speling ook kwijt.
Geduld is een schone zaak
En zo blijft er altijd wat te wensen!

superkever
Actief Lid
Berichten: 377
Lid geworden op: za aug 06, 2016 18:45 pm
Bouwjaar Bus: 1975

Re: Gaskabel beugeltje van gasklephuis T2b type 4 injectie motor

Bericht door superkever » di sep 08, 2020 21:20 pm

old brumax schreef:
di sep 08, 2020 18:31 pm
Er is toch wel ergens een oude carb te vinden, is dat zó erg uitgesleten dat je hem niet meer gebruiken kunt??
Of er een grotere boor doorsteken en een ander tonnetje maken dan ben je de speling ook kwijt.
1 van de 2 gaten is gek genoeg tot een ovaal uitgesleten. Daardoor speling op de gaskabel, wat met rijden overigens niet altijd merkbaar is.
Doordat ik een nieuw gaspedaal en veertje had gemonteerd kwam ik erachter dat het gas niet volledig open kon als het gaspedaal helemaal werd ingetrapt. Soms wel, soms niet. Bij het oude gaspedaal bleek bij een vorige eigenaar daarom de steun aan de achterkant van het pedaal omgebogen. Daarmee kon volgas soms alleen met pedaal helemaal plat op de vloermat. Zo hoort het niet, dus ik wil die speling eruit en het gaspedaal fatsoeneren zoals origineel.
Een grotere boor er door heen gaat niet werken. Dus het word vervanging zoeken of gat dichtlassen en opnieuw boren.

superkever
Actief Lid
Berichten: 377
Lid geworden op: za aug 06, 2016 18:45 pm
Bouwjaar Bus: 1975

Re: Gaskabel beugeltje van gasklephuis T2b type 4 injectie motor

Bericht door superkever » wo sep 09, 2020 16:22 pm

Er kan een slotje op dit topic. Ik heb een ander gasklephuisgevonden die bruikbaar is.

Gesloten