Hallo,
Momenteel ben ik bezig aan een maat zijn Patina t2A die hij net gekocht heeft. Nu wou de bus niet meer starten omdat de + van het contactslot niet toekwam op mijn ontstekingsbobijn. Voorlopig om te rijden had een rechtstreekse + van de batterij afgetakt maar nu moet ik dit weer origineel brengen. Mijn vraag was; hoe demonteer ik dit slot? Ik heb al geprobeerd de 4 vijzen te lossen om de stuurkolom naar voor te brengen, maar dit is niet genoeg om aan het slot te kunnen.
Graag wat tips aub!
Pieter
Contactslot in kortsluiting (?)
Contactslot in kortsluiting (?)
Sinds juli 2013 zijn wij trotse bezitters van ons T2a busje uit 1971! :)
https://www.instagram.com/busybluebay/
https://www.instagram.com/busybluebay/
- old brumax
- Luchtgekoeld
- Berichten: 6360
- Lid geworden op: ma jul 26, 2010 22:38 pm
- Bouwjaar Bus: 1969
- Locatie: arnhem
Re: Contactslot in kortsluiting (?)
zoek even op het forum of in de schatkamer , er zijn div pagina's vol geschreven, iig moet wel dat hele stuk/steun eruit dus stuur eraf, en denk ook de stuurstang los en dan kun het hele blok op z'n kop leggen om er goed bij te kunnen, lees maar eerst goed hoe alles zit, suc6. gr louis
Geduld is een schone zaak
En zo blijft er altijd wat te wensen!
En zo blijft er altijd wat te wensen!
Re: Contactslot in kortsluiting (?)
amai, serieus werk dus. Ik kijk even.
Sinds juli 2013 zijn wij trotse bezitters van ons T2a busje uit 1971! :)
https://www.instagram.com/busybluebay/
https://www.instagram.com/busybluebay/