hallo, heb vandaag nieuwe vlotter geinstalleerd.
Ineens slaat mijn benzine meter volledig uit (volle tank).
Hoe kan je controleren of de draadjes juist gekoppeld zijn?
Is een T2B bus.
aansluiting elektrisch deel benzine vlotter
-
- Gevorderde
- Berichten: 861
- Lid geworden op: vr nov 02, 2007 0:05 am
- Locatie: boxtel
- Contacteer:
Re: aansluiting elektrisch deel benzine vlotter
Volledig uitslaan van benzinemeter is toch normaal bij volle tankt? Maar beste controle is (als je er nog bij kan) de vlotter los aan te sluiten dan contact aan. Ik weet niet uit mijn hoofd of er maar één aansluitdraad is, dan moet je ook zorgen voor massacontact tussen vlotter en bus. Vlotter naar een lagere stand doet de benzinemeter met enige tijdsvertraging volgen. Dat gaat dus langzaam! Anders zou je benzinemeter bij elke hobbel en bocht heen en weer vliegen.
Re: aansluiting elektrisch deel benzine vlotter
Ik kan erbij, gelukkig is er luikje voorzien.dirkinbrabant schreef: ↑wo aug 04, 2021 14:12 pmVolledig uitslaan van benzinemeter is toch normaal bij volle tankt? Maar beste controle is (als je er nog bij kan) de vlotter los aan te sluiten dan contact aan. Ik weet niet uit mijn hoofd of er maar één aansluitdraad is, dan moet je ook zorgen voor massacontact tussen vlotter en bus. Vlotter naar een lagere stand doet de benzinemeter met enige tijdsvertraging volgen. Dat gaat dus langzaam! Anders zou je benzinemeter bij elke hobbel en bocht heen en weer vliegen.
Zal dat eens proberen.
O ja, ik bedoel dat benzine meter aangeeft dat tank vol is maar volgens mij is dat niet zo.
- zomerbloempje
- Moderator
- Berichten: 6959
- Lid geworden op: ma mei 15, 2006 20:10 pm
- Bouwjaar Bus: 1978
- Locatie: Heesch
Re: aansluiting elektrisch deel benzine vlotter
Een nieuwe vlotter moet je altijd kalibreren. even buigen naar de juiste stand.
KEEP CALM and spend all your money on an old VW