Hoi Marcel,
Het is nog niet 100% omdat ik eerst wilde testen. Moet nog aftimmeren en monitor plaatsen
Ik heb een 2e lader voor de start-accu maar eigenlijk is die bij een bus in normale staat overbodig. Dit kan niet op dezelfde lader omdat de accu’s wezenlijk anders zijn (lood vs. Lithium)
Ook denkt het relais dat de motor loopt als je de start-accu aan de lader legt. Dus of relais uitzetten (Bluetooth) of hier nog een extra remotedraad trekken naar het contact.
Waarschuwing!! Ik maak slechte foto’s
Motorruimte is vrij leeg, je ziet links boven een 60A zekering, rechts mijn victron accu slot (niet op de massa! Dit is volgens instructie) boven zie je wel mijn draad van de 2e lader, een 7A IP65 victron blue

Links naast de dakkast mijn zonnepaneel inverter, hier is loze ruimte. Dit was een eerdere keus en de bedrading lag al zo. Nu zou ik deze dichter bij de rest plaatsen.

De rest, monitor moet nog mooi plekje krijgen, dragen wegwerken en iets van afscherming tegen zooi in de bank zoals parasolletjes, scheppen en luifelstokken. Je ziet staat mooi op 100% vol de accu.
Hier nog een extra foto van de zekeringen etc etc

Deze spaghetti gaat deze winter netjes worden. Zodat ik beter bij de zekeringen, battery protector en rails kan.
Is bewust wat loze ruimte voor de koeling gelaten.