Marco&Joyce schreef:Als bij een red-9 kit alles op de schokbrekers hangt, is die "stang" die je ipv je veerpakket monteert dus puur voor het opvullen van de ruimte?
Als ik korte schokbrekers monteer en een rvs pijp met de juiste diameter monteer ipv mijn verenpakket heb ik het zelfde principe??
NEE, aan het einde van die stangen zit een lager, het is namelijk tevens de verbinding die de linkse en rechtse draagarm in je as houdt!!
En inderdaad is dit bij een normale veerpootopstelling ook zo, maar dan rust het gewicht van de auto op de veer i.p.v. op de bout.
hey mensen, laten we het gezellig houden, Airbus bedoeld het duidelijk alleen maar goed. ik heb er ook mijn twijfels bij gehad, maar heb nooit bewijs kunnen vinden. de hoeveelheid bussen die inmiddels met red9 en/of airshocks rondrijdt zonder problemen is denk ik meer bewijs dan nodig dat het wel kan!
Airbus, toch zou ik het interessant vinden die foto's eens te zien, dus a.u.b. wel plaatsen. e.e.a. is wel relevant.