Hallo,
Aangezien ik de bus weer moet gaan opbouwen na het spuiten ben ik de nieuwe remleidingen aan het steken. Nu stoot ik echter op een probleem welke ik mij niet meer kan herinneren. Op de HRC moeten 2 remleidingen komen, eentje naar de remdruk regelaar en eentje naar de voorste (schijf) remmen. Maakt dit uit op welke van de 2 aansluitingen dit zit? Zo ja, welke moet waar?
Alsook vul ik nadien het volledige remsysteem wat ik dus ook dien te ontluchten. In welke volgorde doe ik dit? eerst de voorremmen, achterremmen en dan de remdruk regelaar? Of dien ik de regelaar eerst te ontluchten? Of speelt dit allemaal niet zo veel rol?
Bedankt alvast voor de tips.
Pieter
Aansluiten HRC en ontluchten nieuwe leidingen
Aansluiten HRC en ontluchten nieuwe leidingen
Sinds juli 2013 zijn wij trotse bezitters van ons T2a busje uit 1971! :)
https://www.instagram.com/busybluebay/
https://www.instagram.com/busybluebay/
-
- Actief Lid
- Berichten: 187
- Lid geworden op: vr jul 25, 2014 8:20 am
- Bouwjaar Bus: 1971
- Locatie: Rosmalen
Re: Aansluiten HRC en ontluchten nieuwe leidingen
Ontluchten van een gescheiden remcircuit
https://sites.google.com/site/pollekesk ... tluchten-2
Succes!
Re: Aansluiten HRC en ontluchten nieuwe leidingen
Dat is duidelijke info!!! Bedankt!
Sinds juli 2013 zijn wij trotse bezitters van ons T2a busje uit 1971! :)
https://www.instagram.com/busybluebay/
https://www.instagram.com/busybluebay/
Re: Aansluiten HRC en ontluchten nieuwe leidingen
Kan iemand mij vertellen of het een verschil maakt of de 2 leidingen op de hoofdremcilinder omgewisseld worden? of zit er een verschil op de aansluitingen?
Sinds juli 2013 zijn wij trotse bezitters van ons T2a busje uit 1971! :)
https://www.instagram.com/busybluebay/
https://www.instagram.com/busybluebay/