Ik had een repro uitlaat hitteschild voor de T2b met Type-4 motor gekocht, merk JP-Group.
Dit hitteschild hoort tussenin de uitlaat en de motorbeplating. Na montage blijkt dat het hitteschild direct tegen de bovenkant uitlaat zit. Zeg maar de rand van de uitlaatpot. Er zit dus geen millimeter ruimte tussen uitlaat en hitteschild en dat ik zou wel verwachten.
Mijn T2b heeft een 2 ltr type-4 motor met Europese uitlaat en kachelpotten, gelijk aan origineel.
Heeft iemand ook zo'n hitteschild gemonteerd bij een Type-4 motor met origineel model uitlaat?
Zit deze ook ook tegen bovenkant uitlaat?
Hoort dat zo ook origineel?
hitteschild zit tegen uitlaat 2 ltr type 4
-
- Actief Lid
- Berichten: 378
- Lid geworden op: za aug 06, 2016 18:45 pm
- Bouwjaar Bus: 1975
- jerupke
- Luchtgekoeld
- Berichten: 4637
- Lid geworden op: di jul 18, 2006 0:17 am
- Bouwjaar Bus: 1969
- Locatie: Elsloo Lb
- Contacteer:
Re: hitteschild zit tegen uitlaat 2 ltr type 4
Ik heb helaas geen ervaring met jouw kwestie, maar mij lijkt idd dat dat niet hoort..kun je de uitlaat niet iets draaien in de aansluiting?superkever schreef:Ik had een repro uitlaat hitteschild voor de T2b met Type-4 motor gekocht, merk JP-Group.
Dit hitteschild hoort tussenin de uitlaat en de motorbeplating. Na montage blijkt dat het hitteschild direct tegen de bovenkant uitlaat zit. Zeg maar de rand van de uitlaatpot. Er zit dus geen millimeter ruimte tussen uitlaat en hitteschild en dat ik zou wel verwachten.
Mijn T2b heeft een 2 ltr type-4 motor met Europese uitlaat en kachelpotten, gelijk aan origineel.
Heeft iemand ook zo'n hitteschild gemonteerd bij een Type-4 motor met origineel model uitlaat?
Zit deze ook ook tegen bovenkant uitlaat?
Hoort dat zo ook origineel?
Verstuurd vanaf mijn aanraakschermmobielecommunicatiekoelkast.
(Winter-) stalling nodig?
www.oldtimerstallinglimburg.nl
www.oldtimerstallinglimburg.nl