Bekleding onderkant van het bovenbed
-
- Lurker
- Bouwjaar Bus: 1978
Bekleding onderkant van het bovenbed
Vraagje, in onze Berlin is de bekleding aan de onderkant van het bovenbed weg, we kijken vanaf de bank zo naar de houten plaat. Wat voor bekleding hoort daar te zitten? Iets van wit/creme vinyl?
- blokkever
- Luchtgekoeld
- Bouwjaar Bus: 1977
Re: Bekleding onderkant van het bovenbed
Ja, daar hoort een Vinyl laag op te zitten. Hetzelfde wat ook op de hemelbekleding en de stroken aan de zijkanten zit.
Deze bekleding kun je nieuw kopen bij BusOk: https://bus-ok.nl/T2-folie-hemel-Westfa ... x-125m-TOP
Ik heb hiermee een nieuwe hemelbekleding voor in de cabine gemaakt en is een perfecte match met het originele vinyl.
Deze bekleding kun je nieuw kopen bij BusOk: https://bus-ok.nl/T2-folie-hemel-Westfa ... x-125m-TOP
Ik heb hiermee een nieuwe hemelbekleding voor in de cabine gemaakt en is een perfecte match met het originele vinyl.
Laatst gewijzigd door blokkever op zo aug 27, 2023 22:52 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- Tuinkabouter90
- Luchtgekoeld
- Bouwjaar Bus: 1977
- Contacteer:
Pot crème kleurige verf. Of wat anders leuks 
-
- Lurker
-
- Nieuweling
Inmiddels het materiaal besteld, nu nog een nieuwe plaat hout opmaat maken. Wat voor multiplex kan ik daarvoor het beste gebruiken. Goedkope kan snel kromtrekken dus dat lijkt me niet verstandig. Maar welke soort dan wel?
- wouthwortel
- Luchtgekoeld
Wat erg degelijk is en gegarandeerd niet krom trekt is
betonplex
dat wordt gebruikt in de bouw, bij het storten van betonconstructies, maar is misschien te zwaar?
Ook is de buitenkant redelijk glad, ik weet dus niet of die plakfolie die jij wilt gaan gebruiken hier op houdt?
betonplex
dat wordt gebruikt in de bouw, bij het storten van betonconstructies, maar is misschien te zwaar?
Ook is de buitenkant redelijk glad, ik weet dus niet of die plakfolie die jij wilt gaan gebruiken hier op houdt?
I am Wouth and I approve this message.