Koelkast + ombouw demonteren Westfalia Helsinki

Gesloten
Zaaf
Beginner
Berichten: 92
Lid geworden op: ma aug 27, 2012 22:34 pm
Bouwjaar Bus: 1976

Koelkast + ombouw demonteren Westfalia Helsinki

Bericht door Zaaf » do mei 29, 2014 21:17 pm

We zijn hard bezig om de bus klaar te krijgen voor onze vakantie, maar er moet nog een hoop gebeuren waaronder het muskietennet monteren.
Daarvoor moet de koelkast met ombouw losgemaakt worden en iets naar de achterkant van de bus verplaatst worden anders kunnen we niet aan die kant in de deurlijst boren met de boormachine.....

De koelkast heb ik al los kunnen krijgen en iets naar voren kunnen schuiven door de schroefjes die aan beide zijden zitten om de koelkast op z'n plaats te houden los te draaien. Er zitten natuurlijk aardig wat kabels en leidingen aan en de koelkast hoeft maar iets naar voren, maar moet er iets losgemaakt worden? Bijvoorbeeld de aansluiting voor het gas? Of alles.....? :(

Verder heb ik de 2 bouten waarmee de ombouw aan het achterwandje van de bijrijdersstoel vastzit al losgedraaid (zie foto's) , maar tot op heden kreeg ik het hele zwikkie nog niet van z'n plaats. Komt dat omdat het geheel zo zwaar is en met 2 man getild moet worden of moet er nog meer losgemaakt worden?

Ik hoor het graag, morgenochtend gaan we er mee aan de slag, dus ik hoop dat iemand mij nog kan adviseren voor morgen.

Groet,

Zaaf.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Zaaf
Beginner
Berichten: 92
Lid geworden op: ma aug 27, 2012 22:34 pm
Bouwjaar Bus: 1976

Re: Koelkast + ombouw demonteren Westfalia Helsinki

Bericht door Zaaf » vr jun 06, 2014 22:57 pm

Hier mag een slotje op. Was leuk gepruts en uiteindelijk vrij simpel.

Gesloten