Hier zie je standkachel met beugel. Het geheel kan nog afgeschermd worden door een plaat er onder, maar is niet per definitie nodig. Het enige 'nadeel' van deze constructie is dat 'ie 1 cm onder de hoofddraagbalk uit komt en dus als eerste de pineut zou zijn, mocht je de grond raken. Dat zal bij standaard hoogte niet snel het geval zijn. De bouten die de beugel aan de bus bevestigen zitten in een bestaand gat in een dwarsbalkje waar de vloer op rust.
De slang voor verse luchtaanzuiging trekt lucht tussen de voorstoelen naar de kachel toe en blaast onder de bank zijn hete lucht uit. Nieuwe slang past met alu-tape over de oude slang. Aftakkingen vanaf de hoofdbuis heb ik dicht gemaakt. Motorwarmte komt gewoon voorin de bus zoals het altijd was.

De achterste bout, ook in een bestaand gat. Zwarte buisje is inlaat, rvs buis is uitlaat. Die kan je in principe overal heen buigen waar je wilt. De uitlaat heb ik naar de linkerzijde gestuurd, ver van de deuren af.

T-stukje tussen tank en filter. Het is even passen en meten en k*tten met het afknijpen van de benzine. Kachel heeft eigen benzinefiltertje.

Het benzinepompje hoeft met maar 1 bout vast. Die paste links in de balk die voor de achterwielen ligt. Daar zat een klein gat aan de achterzijde voor de bout en aan de voorzijde een groot gat waar mn dopsleutel precies in paste.

Kabelarij (stroom/bediening)komt onder het keukenkastje uit. En daar zat ook al een gat. Was vroeger voor het legen van de watertank.

Bedieningsknop in het originele recreatiestroombedieningspaneel. Daar zat een tijdschakelaar voor acculader oid, maar was toch al buiten functie. Deze paste er precies in.

Voordelen van deze constructie:
- moderne kachel zonder authenticiteit van je bus aan te tasten
- voldoende capaciteit
- veilig
Nadelen
- duuuuur
- niet alle gaten zitten bij alle bussen het zelfde, maar er is vast keus genoeg
- kan op deze manier de kachel niet vanuit de cabine bedienen. Maar wel vanuit bed, maar dat is een keuze
