fahtal schreef:ik hou alleen een roestig uitlaat(?) bochtje over...
klopt: je uitlaat moet immers een bocht maken om thv je jalouzieraam uit te komen...
een paar vraagjes:
waar monteer je deze jongens? ergens tegen een chassis balk aan?
[img]http://i1064.photobucket.com/albums/u367/fahtal/2012-02-15-20-34-08-426.jpg[/img]
Je bobine monteer je inderdaad aan je balk. Let op dat je je beschermplaat nog kan monteren! Zorg voor goede verbinding/massa.
Het kleine dingetje is een ontstoringscondensator. Erg prettig ding. Deze hoort met een parker aan je kachel zelf vast te zitten.
alle connectors kon ik de plek vinden van 2 niet
in de repair manual staat dat je deze twee niet mag verwisselen maar ja wie moet waar.
Blauw/Rood op klem K (Deze draad komt van je veiligheidsschakelaar
Bruin op 31.
(En inderdaad: 1 x wisselen is "poef"; weg regelschakelaar...
en als laatste. deze draadjes horen op de pomp allen weet ik niet welke links en welke rechts. er staat met de beugel naar beneden en connectors naar je toe. maar ja wat is de beugel...
Het lijkt erop dat je de beugel niet hebt. (Heb ik nog wel liggen voor je). De brandstofpomp is een plunjer, waarbij het niet uitmaakt hoe je de draden aansluit. Hij reageert op een puls welke afkomstig is van je verbrandingsluchtventilator. Elke 33 omwentelingen krijgt je pomp een puls. (Enne, als je pomp geen puls krijgt: die verbrandingsluchtfan werkt met contactpuntjes en die willen nog wel eens vervuild zijn. )
Succes verder Frank: go for it!