Kever Zomerfestijn Rosmalen

Gebruikersavatar
Max
Luchtgekoeld
Berichten: 8140
Lid geworden op: zo mei 14, 2006 21:12 pm
Locatie: Over de IJssel

Bericht door Max » zo sep 17, 2006 22:20 pm

Busclubmeeting is op 29/9-1-10 in Burgh-Haamstede, maar daar moet je van houden :roll:

Voor zover ik weet zit het seizoen er dan weer op. :cry:
Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

sjefke
Luchtgekoeld
Berichten: 1359
Lid geworden op: ma mei 15, 2006 20:31 pm
Bouwjaar Bus: 1970

Bericht door sjefke » zo sep 17, 2006 22:28 pm

Eigenlijk is de busclubmeeting een soort van mini mini vanfest :lol:
Ga er wel naar toe lekker nog even een kleinere chil meeting voor de laatste keer van het jaar. Welleswaar met onderdelen stand maar dat is bijzaak :P
Bloedgroep T2

ElbertineT2A
Actief Lid
Berichten: 193
Lid geworden op: di mei 16, 2006 23:18 pm
Locatie: Almkerk
Contacteer:

Bericht door ElbertineT2A » zo sep 17, 2006 22:30 pm

Ook wij zijn vandaag geweest.


Zijn zelfs thuis opgehaald door iemand van de evenementencommissie vct2 hahaha :wink:

Maar er waren echt wel veel bussen.

Mooi hoor

Elbertine
Laatst gewijzigd door ElbertineT2A op zo sep 17, 2006 22:32 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Wajat

T2Bay

Bericht door T2Bay » zo sep 17, 2006 22:31 pm

Max schreef:Busclubmeeting is op 29/9-1-10 in Burgh-Haamstede, maar daar moet je van houden :roll:

Voor zover ik weet zit het seizoen er dan weer op. :cry:
Hoezo, wat is er minder aan die meeting dan, ben er nl. nog niet eerder geweest. Is toch een stukje crossen vanuit Limboland dus liever van te voren wat wijzer worden...

Gebruikersavatar
Max
Luchtgekoeld
Berichten: 8140
Lid geworden op: zo mei 14, 2006 21:12 pm
Locatie: Over de IJssel

Bericht door Max » zo sep 17, 2006 22:32 pm

Ok way to go Sjef, ik heb nog zo het een en ander te wensen.

=D>


(VWbusclub-meeting staan heel veel T3 en T4 :shock: vandaar T-bay)
Laatst gewijzigd door Max op zo sep 17, 2006 23:02 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Area51
Luchtgekoeld
Berichten: 1555
Lid geworden op: zo mei 14, 2006 21:43 pm
Bouwjaar Bus: 1967

Bericht door Area51 » zo sep 17, 2006 22:58 pm

Zaterdag ff geweest .. was inderdaad niet zo heel erg druk (onderdelenmarkt was zelfs weing aan),
maar ik heb me er wel weer vermaakt .. het weer was overigens supermooi op zaterdag !!
Laatst gewijzigd door Area51 op ma sep 18, 2006 7:10 am, 1 keer totaal gewijzigd.

Arco Bot
Gevorderde
Berichten: 705
Lid geworden op: wo aug 30, 2006 22:08 pm
Locatie: Schin op Geul

Bericht door Arco Bot » zo sep 17, 2006 23:16 pm

t2bay, mischien een optie om samen te gaan?

T2Bay

Bericht door T2Bay » ma sep 18, 2006 9:30 am

Arco Bot schreef:t2bay, mischien een optie om samen te gaan?
Ik ben voor, geen probleem. Mijn vrouw en twee kids gaan ook mee zoals altijd. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd :D

Gebruikersavatar
zomerbloempje
Moderator
Berichten: 6959
Lid geworden op: ma mei 15, 2006 20:10 pm
Bouwjaar Bus: 1978
Locatie: Heesch

Bericht door zomerbloempje » ma sep 18, 2006 16:15 pm

Een rijtje rood geel:

Afbeelding

De VCT2 plek vanuit ons stukje:
Afbeelding

Afbeelding

Jong geleerd...........

Afbeelding

Zodat er straks niet teveel afwas is!

Mireille.

Lomax
Luchtgekoeld
Berichten: 9869
Lid geworden op: ma mei 15, 2006 6:18 am

Bericht door Lomax » ma sep 18, 2006 22:44 pm

is dat bewust gedaan zo om en om?
Schitterend gezicht =D>

Gebruikersavatar
Brando & Marloes
Beginner
Berichten: 63
Lid geworden op: zo mei 14, 2006 18:33 pm
Locatie: Dordrecht

Bericht door Brando & Marloes » di sep 19, 2006 11:46 am

Nee dat is niet bewust gedaan.
Maar op de foto's ziet het er inderdaad heel erg leuk uit!

Gebruikersavatar
densh
Actief Lid
Berichten: 156
Lid geworden op: ma mei 22, 2006 20:27 pm
Locatie: dordrecht

Bericht door densh » di sep 19, 2006 22:19 pm

BALEN!!!heej daar allemaal, ik had weer wat afgelopen zondag.
zijn lekker vroeg opgestaan om naar rosmalen te gaan, om 9 uur vertrokken, alles ging goed ter hoogte van 's hertogenbosch nog even koffie drinken en dan snel weer verder. aangekomen op het zomerfestijn, entree betaald( had nog wat losgeld en de vct2 pas in mijn zak) op naar de parkeerplek naast alle ander busjes! zag er echt super uit allemaal.
motor uitgezet en uitgestapt, toen ik gelijk een mooie bus zag staan en dacht: daar moet ik een foto van maken! toen begon het, tas weg, shit, alles erin: autopapieren, rijbewijs, potemonnee, huissleutels, en digitale camera!!! kwam erachter dat ik m in het restaurant had laten staan, gelijk teruggereden naar de plek des onheils, maar niks gevonden, echt balen. dan maar naar huis en alles regelen, bank blokkeren enzo. dit allemaal geregeld en afspraak gemaakt bij politie om aangifte te doen.
echt super balen, ten eerste omdat je alles kwijt bent en ten tweede (ik weet ook wel dat dat niet t allerbelangrijkste is) niet naar het zomerfestijn, ik had er nog wel super veel zin in en het zag er echt heel goed uit allemaal,ging speciaal voor een vct2 sticker voor op de bus. je snapt dat ik het niet naar mijn zin had die dag!!
krijg ik 's avonds een telefoontje met de mededeling dat mijn tas gevonden was met alles er nog in behalve de camera, dus ik vraag: waar het gevonden was, en toen vertelde ze me dat het opgedoken is op de bazaar in beverwijk, is dat niet vaag??? is toch een eindje uit de buurt van rosmalen dacht ik zo!!!!! ben dus vandaag naar beverwijk gereden en heb mijn spullen daar weer opgehaald, met inderdaad alles er nog in behalve de camera met 150 foto's van de vakantie op texel die ik nog niet allemaal op de computer had gezet. er zat zelfs nog 3,50 euro losgeld in mijn portemonne ( was dat te min ofzo??)
je begrijpt dat mijn weekend niet echt leuk was!!!! het enige voordeel is dat ik vandaag een leuk ritje van 250 kilometer met de bus heb gemaakt van dordrecht naar beverwijk en weer terug, en nog een engelse t2 ben tegengekomen.
prettig weekend!!!! maarten
live to burn, ride the fire

Gebruikersavatar
Max
Luchtgekoeld
Berichten: 8140
Lid geworden op: zo mei 14, 2006 21:12 pm
Locatie: Over de IJssel

Bericht door Max » di sep 19, 2006 23:08 pm

Klopt, als je iets "kwijt raakt" zoals in jou geval dan kun je het meestal binnen 2 uur terugvinden in Beverwijk.
Er heerst daar een levendige handel in duistere spulletjes. De camera had waarde, de rest niet en wordt dan gewoon in een vuilnisbak gedumpt.
Je moest eens weten wat ze daar allemaal vinden.

Maar goed je hebt het grootste del van je spullen terug, blijft toch lullig van je foto's :?
Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Gesloten