Omdat ik de titel hier wel leuk vindt, dacht ik: laat ik onderstaand artikel dan ook maar hier plaatsen:
O ja, het artikel is geschreven door een kortzichtig persoon die denkt dat alleen campers worden geschorst.
Een van onze volgers heeft onlangs een verontrustende ervaring gedeeld bij het opheffen van de schorsing voor zijn camper. Normaal gesproken is deze procedure gratis, maar dit keer ontdekte hij dat er een tussenpersoon was ingeschakeld die €29,95 in rekening bracht voor deze dienst. Dit leek verdacht en na contact op te nemen met de RDW kwam hij erachter dat het om een externe partij ging die de dienst leverde.
De website in kwestie,
www.voertuigschorsen.nl, bleek betrokken te zijn bij deze procedure. Hoewel de opheffing succesvol was, is het belangrijk om op te merken dat de RDW waarschuwt voor het gebruik van dergelijke tussenpersonen. Bovendien werd ons verteld dat wanneer de schorsing niet via DigiD wordt opgeheven, een nieuwe tenaamstellingscode wordt gegenereerd, wat extra verwarring kan veroorzaken.
Daarom willen we jullie adviseren om altijd de officiële website van de RDW (
www.rdw.nl) te gebruiken voor het opheffen van schorsingen en andere voertuiggerelateerde zaken. Op die manier kunnen jullie mogelijke extra kosten en verwarring vermijden.
I am Wouth and I approve this message.