Ik vertrek
- hanhoo
- Luchtgekoeld
- Bouwjaar Bus: 1976
Ik vertrek
Lieve leden,
Ik neem afscheid. Al enige tijd ben ik non-actief als bestuurslid en afwezig op meetings. Mijn gezondheid heeft de afgelopen weken nog een tik in de verkeerde richting gekregen waarbij ik hoop dat ik er bovenop kom. Daardoor voel ik mij genoodzaakt om andere keuzes in het leven te gaan maken. Bij de volgende ALV zal de positie van Technische Commissie verkiesbaar zijn. Daarnaast werk ik aan de overdracht van het online gebeuren. Vrijwilligers zijn welkom en mogen zich melden via PB.
Ik heb, met mijn soms stellige mening, in de afgelopen jaren sommige mensen in het harnas gejaagd. Daarvoor mijn oprechte excuses, mijn enthousiasme kwam uit een goed hart. Tegelijkertijd hebben we mooie dingen mogen organiseren, helaas ben ik de laatste tijd niet zo actief meer geweest.
Ik blijf aanwezig op het forum en gewoon lid. De bus staat te rusten en heeft liefde nodig. Dat komt zodra ik dat weer kan.
Fijne jaarwisseling en groet,
Hans.
Ik neem afscheid. Al enige tijd ben ik non-actief als bestuurslid en afwezig op meetings. Mijn gezondheid heeft de afgelopen weken nog een tik in de verkeerde richting gekregen waarbij ik hoop dat ik er bovenop kom. Daardoor voel ik mij genoodzaakt om andere keuzes in het leven te gaan maken. Bij de volgende ALV zal de positie van Technische Commissie verkiesbaar zijn. Daarnaast werk ik aan de overdracht van het online gebeuren. Vrijwilligers zijn welkom en mogen zich melden via PB.
Ik heb, met mijn soms stellige mening, in de afgelopen jaren sommige mensen in het harnas gejaagd. Daarvoor mijn oprechte excuses, mijn enthousiasme kwam uit een goed hart. Tegelijkertijd hebben we mooie dingen mogen organiseren, helaas ben ik de laatste tijd niet zo actief meer geweest.
Ik blijf aanwezig op het forum en gewoon lid. De bus staat te rusten en heeft liefde nodig. Dat komt zodra ik dat weer kan.
Fijne jaarwisseling en groet,
Hans.
'76 T2B Westfalia 1600 MarinoGelb
"Het gaat nooit zoals je denkt dat het gaat!"
- Briebelbus
- Luchtgekoeld
- Bouwjaar Bus: 1977
- Contacteer:
Re: Ik vertrek
Hoi Hans,
Ik schrik van je bericht, ik snap dat je keuzes moet maken. Je gezondheid gaat voor alles.
Ik heb jouw technische kennis en bevlogenheid met veel plezier meegemaakt.
Beterschap.
Groeten
Marcel
Ik schrik van je bericht, ik snap dat je keuzes moet maken. Je gezondheid gaat voor alles.
Ik heb jouw technische kennis en bevlogenheid met veel plezier meegemaakt.
Beterschap.
Groeten
Marcel
| O""""O | www.Briebelbus.nl | O""""O |
Kennis is alles is mij altijd geleerd! En die heb je, denk dat er niemand is die mij ongelijk zal geven... Veel gelezen en geleerd van DE Hanhoo! Blijvend actief is leuk om te horen dan maakt het geen groot verschil uit toch!? Veel beterschap en succes met alles wat je nog wil waarmaken! Gelukkig nieuwjaar... Gr
- Thijs84
- Luchtgekoeld
- Bouwjaar Bus: 1971
Eerst aan jezelf denken.. je hent altijd iedereen fantastisch goed geholpen.. als er iemand een duidelijk uitleg kon geven was/ ben jij het wel.
zij die vielen zijn gevallen
- fahtal
- Luchtgekoeld
- Bouwjaar Bus: 1978
- Contacteer:
Bij deze bedankt voor je onuitputbare enthousiasme.
Ik wens je beterschap! En hopelijk snel weer eens te treffen
Ik wens je beterschap! En hopelijk snel weer eens te treffen
`76 dubbelcabine 2.0 injectie handgeschakeld marinogelb
`77 westfalia berlin 2.0l dubbel solex automatic carolinagrun
`78 7persoons 2.0l subaru 120pk automatic agatabrun+
dakota beige
dakota beige
- KeesAA
- Actief Lid
- Contacteer:
Beste Hans, ik stuur je een PB, AnneMarie
- Wilfred
- Luchtgekoeld
- Bouwjaar Bus: 1973
Hans, begrijpelijke keuze. Bedankt voor je inzet en dat je altijd klaar stond om je kennis te delen. Zowel op het forum als op de technische dagen.
Het ga je goed, en hopelijk is er nog veel tijd om te genieten van je busje!
Het ga je goed, en hopelijk is er nog veel tijd om te genieten van je busje!
Take the planet and make it spin your way
- Tuinkabouter90
- Luchtgekoeld
- Bouwjaar Bus: 1977
- Contacteer:
hans bedankt voor je inzet.
en hoop dat je je snel weer beter gaat voelen.
hopelijk tot het vogelende gezellig samen zijn met ons mooie clubje
en hoop dat je je snel weer beter gaat voelen.
hopelijk tot het vogelende gezellig samen zijn met ons mooie clubje
- hanhoo
- Luchtgekoeld
- Bouwjaar Bus: 1976
Bedankt voor de reacties. Ik ga nooit meer beter worden, maar leer nu met ergo-therapie ermee om te gaan. Volgens de hematoloog kan ik met een goed dieet en verstandig leven er heel oud mee worden mits het ineens acuut wordt. Ook dan is behandeling goed mogelijk.
Ik las vandaag dat Arjan (woodie) / de koffieman de acute vorm heeft en de nare behandeling van chemo in is gegaan. Ik wens hem het beste. Hij heeft de koffiebus overgedaan. We gaan hem waarschijnlijk niet meer terug zien maar ik hoop dat hij wel in leven blijft en nog kan genieten.
Zoals mijn onderschrift: 'Het gaat nooit zoals je denkt dat het gaat!'
Ik las vandaag dat Arjan (woodie) / de koffieman de acute vorm heeft en de nare behandeling van chemo in is gegaan. Ik wens hem het beste. Hij heeft de koffiebus overgedaan. We gaan hem waarschijnlijk niet meer terug zien maar ik hoop dat hij wel in leven blijft en nog kan genieten.
Zoals mijn onderschrift: 'Het gaat nooit zoals je denkt dat het gaat!'
'76 T2B Westfalia 1600 MarinoGelb
- fahtal
- Luchtgekoeld
- Contacteer:
Mooi klote allemaal...
`76 dubbelcabine 2.0 injectie handgeschakeld marinogelb
dakota beige
dakota beige
- Thijs84
- Luchtgekoeld
- Bouwjaar Bus: 1971
Sluit ik me bij aan..fahtal schreef:Mooi klote allemaal...
zij die vielen zijn gevallen
+1 het zijn allemaal nare situaties en de ene al slechter dan de ander!
Het leven op hoop is hier wel van toepassing! De ergste ziektes steken overal de kop op en helaas bijna niemand die kan zeggen dat er dichtbij niemand is die er mee te maken kreeg! Het gaat nooit zoals je denkt dat het gaat! Alsof je het jaren geleden al wist en Helemaal juist!! Sterkte... Gr
Jeetje, schrik ik van.
Hopelijk gaat het nog erg lang redelijk goed met je en kun je van het leven genieten.
Hopelijk gaat het nog erg lang redelijk goed met je en kun je van het leven genieten.